Η οινοποιία Τιτάκης, μία από τις μεγαλύτερες στην Κρήτη, επέλεξε τη χρονική στιγμή όπου θα μπορούσε στρατηγικά να επενδύσει σε έναν επισκέψιμο χώρο γευσιγνωσίας και εμπειρίας.

Έτσι δημιουργήθηκε από την OFFICE Louka Petraki 1 ο URBAN εργοστασιακός επισκέψιμος χώρος που ξεχωρίζει από τα κελάρια της περιοχής των Πεζών και που η ιδιαίτερη προσωπικότητά του αναδύθηκε μέσα από το branding και περιγράφτηκε με το λεκτικό λογότυπο και την εικόνα FABRIKA Wine Experience.

Επικοινωνιακά ακολούθησαν το website, φυλλάδια προωθητικά, social media marketing. Υποστηρικτικό υλικό σε αυτά ήταν φωτογράφιση προϊόντων,  εκδηλώσεων γευσιγνωσίας και άλλων δράσεων καθώς και η βιντεοσκόπησή τους.

https://www.fabrikaexperience.gr/gr/video